Skip to content

Roolilatti ja roolikarbi remont ja taastamine

Hüdraulilise roolivõimendi remont ja taastamine. Lekke ja roolilati lõtku kõrvaldamine. Töid teostavad kvalifitseeritud meistrid kvaliteetselt ja lühikese ajaga.

1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Hüdrauliline roolivõimendi on tänapäeva autotööstuse kahtlemata üks positiivsemaid saavutusi, mis tunduvalt tõstab autojuhtimise mugavust. Samuti esitab hüdrovõimendi olemasolu suuri nõudmisi juhtimisstiilile ja sõiduki tehnilisele seisundile. Hüdrovõimendiga auto kasutamise lihtsatest reeglitest kinnipidamine aitab märkimisväärselt pikendada selle mehhanismi eluiga ning tagada tõrgeteta töö.

01.

Rooliratta äärmises asendis hoidmine on hüdrovõimendi jaoks ebasoovitav. Samuti ei tohi hakata liikuma, kui rooliratas on äärmises asendis. Esiteks põhjustab see hüdrovõimendi töövedeliku ülekuumenemist. Teiseks ei pea võimendi kummidetailid tihti suurele rõhule vastu ning võivad lekkima hakata.

Parkimise või tagasipöörde ajal ei tasu hoida rooli äärmises asendis rohkem kui 4–5 sekundit. Erilist manööverdusvõimet see ei anna, kuid hüdrovõimendi eluiga lühendab küll.

02.

Samuti peab regulaarselt teostama võimendi mehhanismi tehnilist kontrolli, et selgitada välja kummidetailide kahjustused ja töövedeliku lekke olemasolu. Hüdrovõimendi paisupaagis oleva vedeliku taseme kontrollimine peaks saama autojuhi harjumuseks, nagu näiteks mootori õlitaseme kontroll. Hüdrovõimendi igasuguseid rikkeid tuleb kõrvaldada viivitamatult.

03.

Alati pöörake tähelepanu võimendi töö käigus tekkivatele helidele. Igasugused kahtlustavad helid peaksid teid valvsaks tegema ja olema põhjuseks asjatundliku spetsialisti poole pöördumiseks.

04.

Sellest, et hüdrovõimendi ei ole korras, annab teile teada mitte ainult muutunud heli, vaid ka teie enda tunne. Kui tunnete, et rool on muutunud kangeks, on aeg üle vaadata võimendi korrasolek.

05.

Rataste originaalmõõdu muutmine põhjustab hüdrovõimendi detailide kulumist, mis omakorda nõuab tema seisundi pidevat kontrolli. Loomulikult ei ole see põhjuseks loobuda auto soliidsusest, kuid stiilne välimus ei tohi olla ohutuse takistuseks.

06.

Sellest, et enne sõidu alustamist on soovitav mootorit soojendada, teab iga autojuht, kuid sellest, et roolivõimendi samuti nõuab soojendamist, ei ole arvatavasti kõik teadlikud. Rooliratta keeramine mitu korda soodustab hüdrovõimendi töövedeliku soojendamist ja detailide kulumise vähendamist.

Nagu näha, on need soovitused üsna lihtsad, kuid samas kasulikud roolivõimendi jaoks. Need aitavad mitte ainult pikendada hüdrovõimendi eluiga, vaid ka tõsta töökindlust, mis tagab mugava ja ohutu juhtimise.